Programy dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych |
Wybrana
oferta spełnia
warunki określone w treści SIWZ. III.
Zamawiający zawrze
umowę w sprawie zamówienia publicznego z Wykonawcą,
którego oferta jest
najkorzystniejsza w terminie nie krótszym niż 5 dni licząc od
dnia przesłania
niniejszego zawiadomienia, ponieważ zawiadomienie to zostało przesłane
w sposób
określony w art. 27 ust. 2 ustawy Pzp (przesłano faksem lub e-mailem). Bożena Zaskalska Kierownik
GOPS Radomyśl Wielki
Radomyśl
Wielki: Świadczenie specjalistycznych
usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu
Gminy Radomyśl
Wielki w roku 2016 część 1 Ogłoszenie
dotyczy:
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA
I ADRES:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , Rynek 32, 33-225 Radomyśl Wielki,
woj.
podkarpackie, tel. 14 6811422, faks 14 6865074. I. 2)
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa. SEKCJA II:
PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie
specjalistycznych usług
opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu Gminy
Radomyśl
Wielki w roku 2016 część 1. II.1.2)
Rodzaj zamówienia:
usługi. II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie
specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami
psychicznymi z
terenu Gminy Radomyśl Wielki w roku 2016 część 1. Przedmiotem
zamówienia jest
świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z
zaburzeniami
psychicznymi dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w
Radomyślu
Wielkim w miejscu zamieszkania tych osób w dni robocze z
wyłączeniem dni
ustawowo wolnych i świąt. Przez specjalistyczne usługi opiekuńcze
rozumie się
usługi określone w rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia
22
września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U.
Nr. 189,
poz. 1598 z późn.zm.), tj. usługi opiekuńcze świadczone przez
osoby ze
specjalistycznym przygotowaniem zawodowym, dostosowane do
szczególnych potrzeb
osób wymagających pomocy w tej formie, wynikające z rodzaju ich
schorzenia, w
tym specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami
psychicznymi.
Usługi te powinny być dostosowane do szczególnych potrzeb,
wynikających z
rodzaju schorzenia i obejmować: 1) uczenie i rozwijanie umiejętności
niezbędnych do samodzielnego życia, w tym zwłaszcza: a) kształtowanie
umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności
społecznego funkcjonowania, motywowanie do aktywności, leczenia i
rehabilitacji,
prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności
społecznych oraz
wspieranie, także w formie asystowania w codziennych czynnościach
życiowych, w
szczególności takich jak: samoobsługa, zwłaszcza wykonywanie
czynności
gospodarczych i porządkowych, w tym umiejętność utrzymania i
prowadzenia domu,
dbałość o higienę i wygląd, utrzymywanie kontaktów z
domownikami, rówieśnikami,
w miejscu nauki i pracy oraz ze społecznością lokalną, wspólne
organizowanie i
spędzanie czasu wolnego, korzystanie z usług różnych instytucji,
b) interwencje
i pomoc w życiu w rodzinie, w tym: pomoc w radzeniu sobie w sytuacjach
kryzysowych - poradnictwo specjalistyczne, interwencje kryzysowe,
wsparcie
psychologiczne, rozmowy terapeutyczne, ułatwienie dostępu do edukacji i
kultury, doradztwo, koordynacja działań innych służb na rzecz rodziny,
której
członkiem jest osoba uzyskująca pomoc w formie specjalistycznych usług,
kształtowanie pozytywnych relacji osoby wspieranej z osobami bliskimi,
współpraca z rodziną - kształtowanie odpowiednich postaw wobec
osoby
chorującej, niepełnosprawnej, c) pomoc w załatwianiu spraw urzędowych,
w tym: w
uzyskaniu świadczeń socjalnych, emerytalno-rentowych, w wypełnieniu
dokumentów
urzędowych, d) wspieranie i pomoc w uzyskaniu zatrudnienia, w tym
zwłaszcza: w
szukaniu informacji o pracy, pomoc w znalezieniu zatrudnienia lub
alternatywnego zajęcia, w szczególności uczestnictwo w zajęciach
warsztatów
terapii zajęciowej, zakładach aktywności zawodowej, środowiskowych
domach
samopomocy, centrach i klubach integracji społecznej, klubach pracy, w
kompletowaniu dokumentów potrzebnych do zatrudnienia, w
przygotowaniu do
rozmowy z pracodawcą, wspieranie i asystowanie w kontaktach z
pracodawcą, w
rozwiązywaniu problemów psychicznych wynikających z pracy lub
jej braku, e)
pomoc w gospodarowaniu pieniędzmi, w tym: nauka planowania budżetu,
asystowanie
przy ponoszeniu wydatków, pomoc w uzyskaniu ulg w opłatach,
zwiększanie
umiejętności gospodarowania własnym budżetem oraz usamodzielnianie
finansowe; 2)
pielęgnacja - jako wspieranie procesu leczenia, w tym: a) pomoc w
dostępie do
świadczeń zdrowotnych, b) uzgadnianie i pilnowanie terminów
wizyt lekarskich,
badań diagnostycznych, c) pomoc w wykupywaniu lub zamawianiu
leków w aptece, d)
pilnowanie przyjmowania leków oraz obserwowanie ewentualnych
skutków ubocznych
ich stosowania, e) w szczególnie uzasadnionych przypadkach
zmiana opatrunków,
pomoc w użyciu środków pomocniczych i materiałów
medycznych, przedmiotów
ortopedycznych, a także w utrzymaniu higieny, f) pomoc w dotarciu do
placówek
służby zdrowia, g) pomoc w dotarciu do placówek
rehabilitacyjnych; 3)
rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w
zakresie
nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach
opieki
zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. Nr 210,
poz. 2135 z
późn. zm.): a) zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty
z zakresu
rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii, b) współpraca ze
specjalistami w
zakresie wspierania psychologiczno-pedagogicznego i
edukacyjno-terapeutycznego
zmierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej ze
specjalistycznych usług; 4) pomoc mieszkaniowa, w tym: a) w uzyskaniu
mieszkania, negocjowaniu i wnoszeniu opłat, b) w organizacji drobnych
remontów,
adaptacji, napraw, likwidacji barier architektonicznych, c)
kształtowanie
właściwych relacji osoby uzyskującej pomoc z sąsiadami i gospodarzem
domu;
5)zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu
do zajęć
rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych, w wyjątkowych
przypadkach,
jeżeli nie mają możliwości uzyskania dostępu do zajęć, o których
mowa w art. 7
ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz.
U. z
2011, Nr 231, poz. 1375, ze zm.). Wykonawca świadczyć będzie usługi na
podstawie indywidualnych decyzji wydanych przez Gminny Ośrodek Pomocy
Społecznej w Radomyślu Wielkim, a także dokumentacji medycznej
przekazanej
Wykonawcy po podpisaniu umowy. Szacunkowa liczba klientów, dla
których świadczone
będą specjalistyczne usługi opiekuńcze w okresie od 15 luty 2016 roku
do 30
września 2016 r. wynosi około 11 osób, w tym 11 dzieci do
ukończenia 18 roku
życia. Natomiast szacunkowa liczba przewidzianych do zrealizowania
godzin
wynosi około 4669 dla dzieci. Z uwagi na fakt, że wszystkie osoby
objęte
specjalistycznymi usługami opiekuńczymi uczęszczają do przedszkoli lub
szkół,
świadczenie przedmiotowych usług w okresie szkolnym będzie mogło
odbywać się
wyłącznie w godzinach popołudniowych. Wymagania wobec kadry świadczącej
specjalistyczne usługi opiekuńcze: 1) Wykonawca w ramach wykonywania
przedmiotu
zamówienia zobowiązany będzie do zapewnienia co najmniej 10
osób posiadających
kwalifikacje do wykonywania usług opiekuńczych u osób z
zaburzeniami psychicznymi
zgodnie z rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dn. 22.09.2005
r. w
sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U.Nr 189, poz. 1598 z
późn.
zm.). Zamawiający informuje, że dla jednego klienta może być wymagane
świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych przez 2 osoby ze
względu na
specyfikę schorzenia i wskazania lekarskie. Przez odpowiednią ilość
osób (co
najmniej 10 osób) posiadających kwalifikacje do wykonywania
usług opiekuńczych
u osób z zaburzeniami psychicznymi zgodnie z rozporządzeniem
Ministra Polityki
Społecznej z dn. 22.09.2005 r. w sprawie specjalistycznych usług
opiekuńczych
(Dz.U.Nr 189, poz. 1598 z późn. zm.) należy rozumieć taką liczbę
osób, która
pozwoli na zapewnienie wykonywania specjalistycznych usług opiekuńczych
dla co
najmniej 11 osób w godzinach popołudniowych ze względu na to, że
osoby objęte
specjalistycznymi usługami opiekuńczymi uczęszczają do przedszkoli i
szkół a
także taką liczbę osób, która pozwoli na wykonywanie
specjalistycznych usług
opiekuńczych u jednego klienta przez 2 osoby ze względu na specyfikę
schorzenia
i wskazania lekarskie. 2) osoby świadczące specjalistyczne usługi dla
osób z
zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać co najmniej półroczny
staż w jednej z
następujących jednostek: a) szpitalu psychiatrycznym, b) jednostce
organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami
psychicznymi, c)
placówce terapii lub placówce oświatowej, do
której uczęszczają dzieci z
zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym, d) ośrodku
terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym,
e) zakładzie rehabilitacji, f) innej jednostce niż wymienione w ppkt
a-e,
świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z
zaburzeniami
psychicznymi; W uzasadnionych przypadkach specjalistyczne usługi mogą
być
świadczone przez osoby, które zdobywają lub podnoszą wymagane
kwalifikacje
zawodowe określone w pkt 1, posiadają co najmniej roczny staż pracy w
jednostkach, o których mowa w pkt 2, i mają zapewnioną możliwość
konsultacji z
osobami świadczącymi specjalistyczne usługi, posiadającymi wymagane
kwalifikacje; 3) osoby wymienione w pkt 1 muszą posiadać przeszkolenie
i
doświadczenie w zakresie: umiejętności kształtowania motywacji do
akceptowanych
przez otoczenie zachowań; kształtowania nawyków celowej
aktywności; prowadzenia
treningu zachowań społecznych. Wykonawca przed podpisaniem umowy
zobowiązany
będzie przedłożyć Zamawiającemu wykaz osób przewidzianych do
świadczenia usług
będących przedmiotem niniejszego zamówienia oraz kopie
dokumentów
potwierdzających kwalifikacje zawodowe, staż i doświadczenie tych
osób zgodnie
z rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dn. 22.09.2005 r. w
sprawie
specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U.Nr 189, poz. 1598 z
późn. zm.).
Liczba osób korzystających z usług i liczba godzin usług może
ulec zmianie w
czasie wykonywania przedmiotu zamówienia ze względu na specyfikę
usługi, którą
cechuje zmienność potrzeb podopiecznych z uwagi na zmieniający się stan
zdrowia. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmian w zakresie
usług,
będących przedmiotem niniejszej umowy, jeżeli będzie to konieczne ze
względu na
zmiany w obowiązujących przepisach prawa. Zamawiający udostępnia w
załączniku
nr 8 do niniejszej SIWZ Zarządzenie Nr 181/2014 Wojewody Podkarpackiego
z dnia
23 października 2014 r. w sprawie ustalenia sposobu wykonywania zadań
pomocy
społecznej zleconych z zakresu administracji rządowej realizowanych
przez
jednostki samorządu terytorialnego, które należy uwzględnić przy
sporządzaniu
oferty i wykonywaniu przedmiotu zamówienia.. II.1.5)
Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub
zakresu zamówień uzupełniających Zamawiający
przewiduje możliwość udzielenia
zamówień uzupełniających udzielonych w trybie z wolnej ręki na
podstawie art.
67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień
publicznych
(tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907), których wartość nie przekroczy
50% zamówienia
podstawowego. II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
85.31.12.00-4. II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.09.2016. SEKCJA III:
INFORMACJE
O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1)
WADIUM Informacja
na temat wadium:
Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert
wadium
w wysokości 3 000,00 PLN. III.2)
ZALICZKI III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW III. 3.1)
Uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek
ich
posiadania Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający
nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie
Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie
składania ofert.
Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony jeżeli wykonawca złoży
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o
których mowa w
art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. III.3.2)
Wiedza i doświadczenie Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający
uzna, że warunek ten jest spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w
okresie
ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a)wykonał
co najmniej 1
usługę (1 usługa rozumiana jako 1 zrealizowana umowa) polegającą na
zorganizowaniu specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z
zaburzeniami
psychicznymi zgodnie z rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z
dn.
22.09.2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U.Nr
189, poz.
1598 z późn. zm.) o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł
brutto (słownie:
sto tysięcy złotych) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i
podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz
załączenie dowodów,
potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane
należycie lub
b)wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na zorganizowaniu
specjalistycznych
usług opiekuńczych na rzecz co najmniej 10 osób miesięcznie i co
najmniej 600
godzin miesięcznie przez min. pół roku w tzw. ciągu wraz z
podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz
których usługi
zostały wykonane, oraz załączenie dowodów, potwierdzających, że
usługi zostały
wykonane lub są wykonywane należycie lub c)realizował co najmniej 1
zadanie
publiczne z zakresu terapii, leczenia i rozwoju dzieci autystycznych
lub
dorosłych z zaburzeniami psychicznymi dla min. 10 osób wraz z
podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz
których usługi zostały
wykonane, oraz załączenie dowodów, potwierdzających, że usługi
zostały wykonane
lub są wykonywane należycie. III.3.3)
Potencjał techniczny Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający
nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie
Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie
składania ofert.
Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony jeżeli wykonawca złoży
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o
których mowa w
art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. III.3.4)
Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający
uzna, że warunek ten jest spełniony jeżeli Wykonawca dołączy do oferty:
a)wykaz
osób, w którym wykaże, że dysponuje nie mniej niż 10
osobami, które będą
uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, spełniające kwalifikacje
wynikające z
§3 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22.09.2005r.
w sprawie
specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. Nr 189, poz. 1598 z
późn.zm.) oraz
oświadczenie Wykonawcy, iż osoby, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu
zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do realizacji
przedmiotu zamówienia
(Załącznik Nr 6). III.3.5)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający
nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie
Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie
składania ofert.
Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony jeżeli wykonawca złoży
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o
których mowa w
art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu
warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24
ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada: III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania
potwierdzający, że:
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE
DOKUMENTY Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Oświadczenia
wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1
ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do
siwz). SEKCJA IV:
PROCEDURA IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony. IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: cena oraz
inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: ·
1
- Cena - 68 ·
2
- Doświadczenie - 30 ·
3
- Termin płatności - 2 IV.2.2)
IV.3)
ZMIANA UMOWY przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający
zastrzega, że w przypadku zmiany osoby świadczącej usługi, zastępująca
osoba
musi posiadać równorzędne kwalifikacje lub wyższe. IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres
strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych
warunków
zamówienia: www.gops.radomyslwielki.pl IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 25.01.2016
godzina
10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim
ul. Rynek
32 39-310 Radomyśl Wielki, w pok. nr 9 na I piętrze.. IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w
dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).
IV.4.17)
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA),
które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Bożena
Zaskalska
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Znak
sprawy: GOPS.271.1.2015
Radomyśl
Wielki, dnia 13.01.2016r. ZAWIADOMIENIE O unieważnieniu przetargu nieograniczonego Zamawiający na podstawie
art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907 z
późn. zm.)
zawiadamia Wykonawców o unieważnieniu postępowania o udzielenie
zamówienia
publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Świadczenie
specjalistycznych usług opiekuńczych
dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu Gminy Radomyśl
Wielki w roku 2016
część 1 Uzasadnienie
prawne: Zamawiający
postanowił unieważnić przedmiotowe postępowanie o udzielenie
zamówienia
publicznego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 w zw. z art. 94 ust. 3
ustawy PZP Uzasadnienie faktyczne: W
przedmiotowym postępowaniu złożono 2 oferty. Wykonawca
MENTOR OŚRODEK SZKOLENIA KADR, organ prowadzący: CE LINGUA SP. Z O.O.,
Al.
Niepodległości 72, 35-303 Rzeszów, którego oferta została
wybrana jako
najkorzystniejsza złożył oświadczenie o odstąpieniu od zawarcia umowy. Zamawiający nie może
dokonać wyboru oferty
najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert, ponieważ wykluczył drugiego
Wykonawcę -
Stowarzyszenie „Nasza Gmina”, Dulcza Mała 40, 39-310
Radomyśl Wielki- z postępowania o
udzielenie zamówienia
publicznego na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4, art. 24b ust. 3
ustawy Pzp
oraz nie spełnienia warunków określonych w pkt 5.1.5 i pkt 6.4
SIWZ,
a jego ofertę uznano za odrzuconą. W związku z brakiem oferty
niepodlegającej odrzuceniu
Zamawiający postanowił unieważnić
przedmiotowe postępowanie.
Bożena Zaskalska
Kierownik GOPS Radomyśl Wielki Grudzień '2015 Znak sprawy:
GOPS.271.1.2015
Radomyśl Wielki, dnia 29.12.2015 r.
INFORMACJA o wyborze najkorzystniejszej oferty Działając na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2013 r. Nr poz. 907 z późn. zm.) uprzejmie informuję, że po dokonaniu badania i oceny ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: „Świadczenie
specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami
psychicznymi z terenu Gminy Radomyśl Wielki w roku 2016 część 1” wybrano jako najkorzystniejszą - ofertę nr 1 złożoną przez firmę: Mentor Ośrodek Szkolenia Kadr,
Organ prowadzący: CE LINGUA Sp. z o.o., Al. Niepodległości 72, 35-303
Rzeszów UZASADNIENIE I. Zamawiający
wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia na „Świadczenie
specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z
zaburzeniami psychicznymi z terenu Gminy Radomyśl Wielki w roku 2016
część 1” w trybie przetargu
nieograniczonego na podstawie art. 39 w zw. art. 10 ust. 1 P.z.p.
Wyboru
najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie przyjętych
kryteriów: ceny – 98%
oraz termin płatności - 2%. Do upływu terminu składania ofert wpłynęło dwie oferty złożone przez:
II.
Zamawiający wykluczył firmę Stowarzyszenie „Nasza Gmina”,
Dulcza Mała 40,
39-310 Radomyśl Wielki z postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego na
podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4, art. 24b
ust. 3 ustawy Pzp oraz nie spełnienia warunków określonych w pkt
5.1.5 i pkt
6.4 SIWZ. Uzasadnienie
faktyczne- Wykonawca
nie uzupełnił dokumentów na potwierdzenie
spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których
mowa w art. 25 ust. 1
pzp, tj.: -
opłacona
polisa, a w przypadku jej braku inny dokument, że wykonawca jest
ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z
przedmiotem zamówienia na kwotę min. 50.000,00 zł, Wykonawca
nie wyjaśnił niezgodności pomiędzy wykazem usług a Oświadczeniem
Dyrektora
placówki w zakresie wymiaru ilości godzin wykonanej usługi. Nie
uzupełnił informacji w zakresie art. 26 ust. 2b Pzp dotyczącej
„grupy
kapitałowej”. W
związku z powyższym Wykonawca nie wykazał spełniania warunków
udziału w
postępowaniu określonych przez Zamawiającego w
treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i
został Wykluczony
z postępowania. Zgodnie
z art. 24 ust. 4 pzp ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za
odrzuconą. III. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego z Wykonawcą, którego oferta jest najkorzystniejsza w terminie nie krótszym niż 5 dni licząc od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, ponieważ zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy Pzp (przesłano faksem lub e-mailem). Bożena Zaskalska Kierownik
GOPS Radomyśl Wielki -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Uprzejmie informujemy, że 24 grudnia 2015 r. (Wigilia) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim będzie nieczynny. Dzień wolny w czwartek 24 grudnia br. został wprowadzony zarządzeniem Burmistrza Radomyśla Wielkiego, na podstawie art. 130 §2 Kodeksu pracy w zamian za święto ustawowo wolne przypadające w sobotę, 26 grudnia br. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Radomyśl
Wielki: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla
osób z
zaburzeniami psychicznymi z terenu Gminy Radomyśl Wielki w roku 2016
część 1 Numer
ogłoszenia: 335226 - 2015; data zamieszczenia w BZP: 08.12.2015 OGŁOSZENIE O
ZAMÓWIENIU - usługi Ogłoszenie
dotyczy:
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA
I ADRES: Gminny
Ośrodek Pomocy Społecznej , Rynek 32,
33-225 Radomyśl Wielki, woj. podkarpackie, tel. 14 6811422, faks 14
6865074. I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja
samorządowa. SEKCJA
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie
specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami
psychicznymi z
terenu Gminy Radomyśl Wielki w roku 2016 część 1. II.1.2)
Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie
specjalistycznych usług
opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu Gminy
Radomyśl
Wielki w roku 2016 część 1. Przedmiotem zamówienia jest
świadczenie
specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami
psychicznymi dla
podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim w
miejscu
zamieszkania tych osób w dni robocze z wyłączeniem dni ustawowo
wolnych i
świąt. Przez specjalistyczne usługi opiekuńcze rozumie się usługi
określone w
rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w
sprawie
specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. Nr. 189, poz. 1598 z
późn.zm.), tj.
usługi opiekuńcze świadczone przez osoby ze specjalistycznym
przygotowaniem
zawodowym, dostosowane do szczególnych potrzeb osób
wymagających pomocy w tej
formie, wynikające z rodzaju ich schorzenia, w tym specjalistyczne
usługi
opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi. Usługi te
powinny być
dostosowane do szczególnych potrzeb, wynikających z rodzaju
schorzenia i
obejmować: 1) uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do
samodzielnego
życia, w tym zwłaszcza: a) kształtowanie umiejętności zaspokajania
podstawowych
potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania,
motywowanie do
aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenie treningów
umiejętności
samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieranie, także w formie
asystowania w codziennych czynnościach życiowych, w
szczególności takich jak:
samoobsługa, zwłaszcza wykonywanie czynności gospodarczych i
porządkowych, w tym
umiejętność utrzymania i prowadzenia domu, dbałość o higienę i wygląd,
utrzymywanie kontaktów z domownikami, rówieśnikami, w
miejscu nauki i pracy
oraz ze społecznością lokalną, wspólne organizowanie i spędzanie
czasu wolnego,
korzystanie z usług różnych instytucji, b) interwencje i pomoc w
życiu w
rodzinie, w tym: pomoc w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych -
poradnictwo
specjalistyczne, interwencje kryzysowe, wsparcie psychologiczne,
rozmowy
terapeutyczne, ułatwienie dostępu do edukacji i kultury, doradztwo,
koordynacja
działań innych służb na rzecz rodziny, której członkiem jest
osoba uzyskująca
pomoc w formie specjalistycznych usług, kształtowanie pozytywnych
relacji osoby
wspieranej z osobami bliskimi, współpraca z rodziną -
kształtowanie odpowiednich
postaw wobec osoby chorującej, niepełnosprawnej, c) pomoc w załatwianiu
spraw
urzędowych, w tym: w uzyskaniu świadczeń socjalnych,
emerytalno-rentowych, w
wypełnieniu dokumentów urzędowych, d) wspieranie i pomoc w
uzyskaniu
zatrudnienia, w tym zwłaszcza: w szukaniu informacji o pracy, pomoc w
znalezieniu zatrudnienia lub alternatywnego zajęcia, w
szczególności
uczestnictwo w zajęciach warsztatów terapii zajęciowej,
zakładach aktywności
zawodowej, środowiskowych domach samopomocy, centrach i klubach
integracji
społecznej, klubach pracy, w kompletowaniu dokumentów
potrzebnych do
zatrudnienia, w przygotowaniu do rozmowy z pracodawcą, wspieranie i
asystowanie
w kontaktach z pracodawcą, w rozwiązywaniu problemów
psychicznych wynikających
z pracy lub jej braku, e) pomoc w gospodarowaniu pieniędzmi, w tym:
nauka
planowania budżetu, asystowanie przy ponoszeniu wydatków, pomoc
w uzyskaniu ulg
w opłatach, zwiększanie umiejętności gospodarowania własnym budżetem
oraz
usamodzielnianie finansowe; 2) pielęgnacja - jako wspieranie procesu
leczenia,
w tym: a) pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych, b) uzgadnianie i
pilnowanie terminów wizyt lekarskich, badań diagnostycznych, c)
pomoc w
wykupywaniu lub zamawianiu leków w aptece, d) pilnowanie
przyjmowania leków
oraz obserwowanie ewentualnych skutków ubocznych ich stosowania,
e) w
szczególnie uzasadnionych przypadkach zmiana opatrunków,
pomoc w użyciu środków
pomocniczych i materiałów medycznych, przedmiotów
ortopedycznych, a także w
utrzymaniu higieny, f) pomoc w dotarciu do placówek służby
zdrowia, g) pomoc w
dotarciu do placówek rehabilitacyjnych; 3) rehabilitacja
fizyczna i
usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym
przepisami
ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej
finansowanych
ze środków publicznych (Dz. U. Nr 210, poz. 2135 z późn.
zm.): a) zgodnie z
zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej
lub
fizjoterapii, b) współpraca ze specjalistami w zakresie
wspierania
psychologiczno-pedagogicznego i edukacyjno-terapeutycznego
zmierzającego do
wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej ze specjalistycznych
usług; 4)
pomoc mieszkaniowa, w tym: a) w uzyskaniu mieszkania, negocjowaniu i
wnoszeniu
opłat, b) w organizacji drobnych remontów, adaptacji, napraw,
likwidacji barier
architektonicznych, c) kształtowanie właściwych relacji osoby
uzyskującej pomoc
z sąsiadami i gospodarzem domu; zapewnienie dzieciom i młodzieży z
zaburzeniami
psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i
rewalidacyjno-wychowawczych,
w wyjątkowych przypadkach, jeżeli nie mają możliwości uzyskania dostępu
do
zajęć, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r.
o ochronie
zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2011, Nr 231, poz. 1375, ze zm.).
Wykonawca
świadczyć będzie usługi na podstawie indywidualnych decyzji wydanych
przez
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim, a także
dokumentacji
medycznej przekazanej Wykonawcy po podpisaniu umowy. Szacunkowa liczba
klientów, dla których świadczone będą specjalistyczne
usługi opiekuńcze w
okresie od 1 stycznia 2016 roku do 31 sierpnia 2016 r. wynosi około 11
osób, w
tym 11 dzieci do ukończenia 18 roku życia. Natomiast szacunkowa liczba
przewidzianych do zrealizowania godzin wynosi około 4872 dla dzieci. Z
uwagi na
fakt, że wszystkie osoby objęte specjalistycznymi usługami opiekuńczymi
uczęszczają do przedszkoli lub szkół, świadczenie przedmiotowych
usług w
okresie szkolnym będzie mogło odbywać się tylko w godzinach
popołudniowych.
Wymagania wobec kadry świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze: 1)
Wykonawca w ramach wykonywania przedmiotu zamówienia zobowiązany
będzie do
zapewnienia co najmniej 10 osób posiadających kwalifikacje do
wykonywania usług
opiekuńczych u osób z zaburzeniami psychicznymi zgodnie z
rozporządzeniem
Ministra Polityki Społecznej z dn. 22.09.2005 r. w sprawie
specjalistycznych
usług opiekuńczych (Dz.U.Nr 189, poz. 1598 z późn. zm.).
Zamawiający informuje,
że dla jednego klienta może być wymagane świadczenie specjalistycznych
usług
opiekuńczych przez 2 osoby ze względu na specyfikę schorzenia i
wskazania
lekarskie. Przez odpowiednią ilość osób (co najmniej 10
osób) posiadających
kwalifikacje do wykonywania usług opiekuńczych u osób z
zaburzeniami
psychicznymi zgodnie z rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z
dn.
22.09.2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U.Nr
189, poz.
1598 z późn. zm.) należy rozumieć taką liczbę osób,
która pozwoli na
zapewnienie wykonywania specjalistycznych usług opiekuńczych dla co
najmniej 11
osób w godzinach popołudniowych ze względu na to, że osoby
objęte
specjalistycznymi usługami opiekuńczymi uczęszczają do przedszkoli i
szkół a
także taką liczbę osób, która pozwoli na wykonywanie
specjalistycznych usług
opiekuńczych u jednego klienta przez 2 osoby ze względu na specyfikę
schorzenia
i wskazania lekarskie. 2) osoby świadczące specjalistyczne usługi dla
osób z
zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać co najmniej półroczny
staż w jednej z
następujących jednostek: a) szpitalu psychiatrycznym, b) jednostce
organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami
psychicznymi, c)
placówce terapii lub placówce oświatowej, do
której uczęszczają dzieci z
zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym, d) ośrodku
terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym, e) zakładzie rehabilitacji, f)
innej
jednostce niż wymienione w ppkt a-e, świadczącej specjalistyczne usługi
opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi; W uzasadnionych
przypadkach
specjalistyczne usługi mogą być świadczone przez osoby, które
zdobywają lub
podnoszą wymagane kwalifikacje zawodowe określone w pkt 1, posiadają co
najmniej roczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w pkt
2, i mają
zapewnioną możliwość konsultacji z osobami świadczącymi specjalistyczne
usługi,
posiadającymi wymagane kwalifikacje; 3) osoby wymienione w pkt 1 muszą
posiadać
przeszkolenie i doświadczenie w zakresie: umiejętności kształtowania
motywacji
do akceptowanych przez otoczenie zachowań; kształtowania nawyków
celowej
aktywności; prowadzenia treningu zachowań społecznych. Wykonawca przed
podpisaniem umowy zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu wykaz
osób
przewidzianych do świadczenia usług będących przedmiotem niniejszego
zamówienia
oraz kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
staż i
doświadczenie tych osób zgodnie z rozporządzeniem Ministra
Polityki Społecznej
z dn. 22.09.2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych
(Dz.U.Nr
189, poz. 1598 z późn. zm.). Liczba osób korzystających z
usług i liczba godzin
usług może ulec zmianie w czasie wykonywania przedmiotu
zamówienia ze względu
na specyfikę usługi, którą cechuje zmienność potrzeb
podopiecznych z uwagi na
zmieniający się stan zdrowia. Zamawiający zastrzega sobie prawo
dokonania zmian
w zakresie usług, będących przedmiotem niniejszej umowy, jeżeli będzie
to
konieczne ze względu na zmiany w obowiązujących przepisach prawa.
Zamawiający
udostępnia w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ Zarządzenie Nr 181/2014
Wojewody Podkarpackiego z dnia 23 października 2014 r. w sprawie
ustalenia
sposobu wykonywania zadań pomocy społecznej zleconych z zakresu
administracji
rządowej realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego,
które należy
uwzględnić przy sporządzaniu oferty i wykonywaniu przedmiotu
zamówienia.. II.1.5)
·
Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień
uzupełniających Zamawiający
przewiduje
możliwość udzielenia zamówień uzupełniających udzielonych w
trybie z wolnej
ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004
r. Prawo
zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907),
których wartość nie
przekroczy 50% zamówienia podstawowego. II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
85.31.12.00-4. II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie:
31.08.2016. SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM III.2)
ZALICZKI III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW ·
III. 3.1)
Uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek
ich
posiadania Opis sposobu
dokonywania oceny
spełniania tego warunku Zamawiający
nie precyzuje w tym zakresie
żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest
wykazać w sposób
szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna, że
warunek ten jest
spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu
warunków udziału w
postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo
zamówień
publicznych. ·
III.3.2)
Wiedza i doświadczenie Opis sposobu
dokonywania oceny
spełniania tego warunku Zamawiający
uzna, że warunek ten jest spełniony
jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym
okresie, a) wykonał co najmniej 1 usługę (1 usługa rozumiana jako 1
zrealizowana umowa) polegającą na zorganizowaniu specjalistycznych
usług
opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi zgodnie z
rozporządzeniem
Ministra Polityki Społecznej z dn. 22.09.2005r. w sprawie
specjalistycznych
usług opiekuńczych (Dz.U.Nr 189, poz. 1598 z późn. zm.) o
wartości nie
mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych) wraz
z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na
rzecz których
usługi zostały wykonane, oraz załączenie dowodów,
potwierdzających, że usługi
zostały wykonane lub są wykonywane należycie lub b) wykonał co najmniej
1
usługę polegającą na zorganizowaniu specjalistycznych usług
opiekuńczych na
rzecz co najmniej 10 osób miesięcznie i co najmniej 600 godzin
miesięcznie
przez min. pół roku w tzw. ciągu wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały
wykonane, oraz
załączenie dowodów, potwierdzających, że usługi zostały wykonane
lub są
wykonywane należycie lub c) realizował co najmniej 1 zadanie publiczne
z
zakresu terapii, leczenia i rozwoju dzieci autystycznych lub dorosłych
z
zaburzeniami psychicznymi dla min. 10 osób wraz z podaniem ich
wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których
usługi zostały wykonane,
oraz załączenie dowodów, potwierdzających, że usługi zostały
wykonane lub są
wykonywane należycie. ·
III.3.3)
Potencjał techniczny Opis sposobu
dokonywania oceny
spełniania tego warunku Zamawiający
nie precyzuje w tym zakresie
żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest
wykazać w sposób
szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna, że
warunek ten jest
spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu
warunków udziału w
postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo
zamówień
publicznych. ·
III.3.4)
Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu
dokonywania oceny
spełniania tego warunku Zamawiający
nie precyzuje w tym zakresie
żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest
wykazać w sposób
szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna, że
warunek ten jest
spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu
warunków udziału w
postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo
zamówień
publicznych. ·
III.3.5)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu
dokonywania oceny
spełniania tego warunku Zamawiający
uzna, że Wykonawca spełnił warunek
dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli wykaże: 1) że jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności
gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł (słownie:
pięćdziesiąt
tysięcy złotych); 2) złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w
art. 22
ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień
publicznych. III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE
MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę
warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
oprócz oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w
postępowaniu, o
których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych
podmiotów
przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami
których będzie
dysponował wykonawca:
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu
na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej
samej grupy kapitałowej
SEKCJA
IV: PROCEDURA IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony. IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: cena oraz
inne kryteria
związane z przedmiotem zamówienia: 1 - Cena - 98 2 - Termin
płatności -
2 IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.gops.radomyslwielki.pl IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu lub ofert: 16.12.2015
godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy
Społecznej, Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki w pok. nr 9 na I piętrze.. IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w
dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków
pochodzących z budżetu
Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej
przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu
(EFTA),
które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części
zamówienia: nie Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Bożena
Zaskalska Wrzesień '2015 Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim prosi o
zgłaszanie się osób chętnych na wykonanie
specjalistycznych usług opiekuńczych (Osoba
świadcząca specjalistyczne usługi opiekuńcze u dzieci chorych na autyzm
będzie
zobowiązana do wykonywania zadań z zakresu oligofrenopedagogiki, w
miejscu
zamieszkania dziecka wskazanym przez Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy
Społecznej, w ilości godzin ustalonych przez zalecenia lekarskie:
- nie mniej
niż 15 godzin tygodniowo, miejsce świadczenia usług – Janowiec (1
dziecko),- nie mniej niż 15 godzin tygodniowo, miejsce świadczenia usług – Radomyśl Wielki (2 dzieci)
Osoba świadcząca usługi ma
legitymować się
wykształceniem wyższym z zakresu oligofrenopedagogiki.
Szczegółowych informacji udziela Kierownik GOPS w Radomyślu
Wielkim, Rynek 32 (pokój nr 9) lub pod nr tel. 146811422.
Sierpień '2015 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim składa zapytanie ofertowe na realizację zadań: wyjazd edukacyjno-integracyjno-kulturalny dla uczestników projektu i osób z ich otoczenia w związku z realizacją projektu „Czas na aktywność w gminie Radomyśl Wielki”. Szczegóły w zapytaniu ofertowym, które można pobrać >>TUTAJ<< Lipiec '2015 Czerwiec '2015 Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim składa zapytanie ofertowe na realizację zadań: opieka nad dziećmi uczestników projektu w czasie trwania zajęć dla rodziców w związku z realizacją projektu „Czas na aktywność w gminie Radomyśl Wielki”. Szczegóły w zapytaniu ofertowym, które można pobrać >>TUTAJ<< Maj '2015 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim składa zapytanie ofertowe na realizację zadań: Szkoła dla rodziców z elementami gospodarowania budżetem domowym, Trening motywacyjny - Moje mocne strony, Indywidualne poradnictwo prawne, Indywidualne spotkania z brokerem edukacyjnym, Zajęcia z animatorem lokalnym w związku z realizacją projektu „Czas na aktywność w gminie Radomyśl Wielki”. Szczegóły w zapytaniu ofertowym, które można pobrać >>TUTAJ<< --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Grudzień '2014 Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim składa zapytanie ofertowe na obsługę cateringową spotkania informacyjno - edukacyjnego dla działaczy samorządowych. Szczegóły w zapytaniu ofertowym, które można pobrać >>TUTAJ<<Październik '2014 Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim składa zapytanie ofertowe na wykonanie specjalistycznych usług opiekuńczych. Szczegóły w zapytaniu ofertowym, które można pobrać >>TUTAJ<< Sierpień '2014 Lipiec '2014 Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim składa zapytanie ofertowe na realizację zadań: wyjazd edukacyjno-integracyjno-kulturalny dla uczestników projektu i osób z ich otoczenia w związku z realizacją projektu „Czas na aktywność w gminie Radomyśl Wielki”. Szczegóły w zapytaniu ofertowym, które można pobrać >>TUTAJ<< -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Czerwiec '2014 Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim składa zapytanie ofertowe na realizację zadań: opieka nad dziećmi uczestników projektu w czasie trwania zajęć dla rodziców w związku z realizacją projektu „Czas na aktywność w gminie Radomyśl Wielki”. Szczegóły w zapytaniu ofertowym, które można pobrać >>TUTAJ<< Kwiecień '2014 Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim składa zapytanie ofertowe na wykonanie specjalistycznych usług opiekuńczych. Szczegóły w zapytaniu ofertowym, które można pobrać >>TUTAJ<< -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Marzec '2014 Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim składa zapytanie ofertowe na realizację zadań: Szkoła dla rodziców z elementami gospodarowania budżetem domowym, Trening motywacyjny - Moje mocne strony, Indywidualne poradnictwo prawne, Indywidualne spotkania z brokerem edukacyjnym, Zajęcia z animatorem lokalnym w związku z realizacją projektu „Czas na aktywność w gminie Radomyśl Wielki”. Szczegóły w zapytaniu ofertowym, które można pobrać >>TUTAJ<< Styczeń '2014 PROTOKÓŁ
Z WYBORU KANDYDATA Na
stanowisko urzędnicze - inspektor
wpłynęła 1 oferta: -
Pani Lucyna Guła, zam. Radomyśl Wielki Pani
Lucyna Guła ukończyła zarządzanie
i administrację publiczną oraz rachunkowość i zarządzanie finansami. Na
podstawie przedłożonych dokumentów Pani Lucyna Guła spełnia
wszystkie wymogi zawarte w ogłoszeniu o naborze na stanowisko
Koordynatora Projektu, w związku z czym kandydatura Pani Lucyny
Guły została zaakceptowana pozytywnie.
____________________________________________________________________________________ Grudzień '2013 PROTOKÓŁ
Z WYBORU KANDYDATA Na
stanowisko urzędnicze - inspektor
wpłynęło 2 oferty: -
Pani Dorota Drąg, zam. Radomyśl Wielki -
Pani Lucyna Guła, zam. Radomyśl Wielki Kandydatura
Pani Doroty Drąg została
zweryfikowana negatywnie z uwagi na niespełnienie niezbędnych wymagań,
tj. brak
co najmniej 2 lat doświadczenia zawodowego w pracy w administracji
samorządowej
(udokumentowanej świadectwem pracy). Pani
Lucyna Guła ukończyła zarządzanie
i administrację publiczną oraz rachunkowość i zarządzanie finansami. W
dniu 16 grudnia 2013r. odbyła się
rozmowa kwalifikacyjna przewidziana w ogłoszeniu. W
rozmowie kwalifikacyjnej uczestniczyli
– Pani Agata Rolle – Główny Księgowy GOPS, Pani Anna
Wdowiarz – konsultant
prawny oraz Pan Krzysztof Mrozowski – koordynator merytoryczny. Na
podstawie rozmowy kwalifikacyjnej
stwierdzono, że na stanowisko urzędnicze-inspektor zostanie
zatrudniona
pani Lucyna Guła, która wykazała się wiedzą wymaganą w
ogłoszeniu o naborze na
wolne stanowisko urzędnicze - inspektora, a także predyspozycjami do
wykonywania tego zawodu – otwartością, kreatywnością i szerokim
spojrzeniem na
pracę w administracji publicznej. PROTOKÓŁ Z WYBORU OFERENTA – DOTYCZY ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PONIŻEJ 14.000 EURO POD NAZWĄ „OBSŁUGA SPOTKANIA EDUKACYJNO-INFORMACYJNEGO W DNIU 30 GRUDNIA 2013r.” -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim ogłasza nabór na wolne stanowisko koordynatora projektu systemowego „Czas na aktywność w gminie Radomyśl Wielki”. Szczegóły do pobrania >>TUTAJ<<. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim ogłasza nabór na wolne stanowisko asystenta rodziny. Szczegóły do pobrania >>TUTAJ<<. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim składa zapytanie ofertowe na obsługę cateringową spotkania informacyjno-edukacyjnego dla działaczy samorządowych. Szczegóły w zapytaniu ofertowym, które można pobrać >>TUTAJ<< Listopad '2013 Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim ogłasza
nabór na wolne stanowisko
urzędnicze - inspektor. Szczegóły do
pobrania >>TUTAJ<<.
PROTOKÓŁ
Z WYBORU OFERTY na usługę transportową –
przewóz uczestników projektu
w ramach działania
środowiskowego
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim składa zapytanie ofertowe na usługę transportową – przewóz uczestników projektu w ramach działania środowiskowego. Szczegóły w zapytaniu ofertowym, które można pobrać >>TUTAJ<< Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim składa zapytanie ofertowe na wykonanie specjalistycznych usług opiekuńczych. Szczegóły w zapytaniu ofertowym, które można pobrać >>TUTAJ<< Sierpień '2013 Lipiec '2013 Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim składa zapytanie ofertowe na realizację zadań: wyjazd edukacyjno-integracyjno-kulturalny dla uczestników projektu i osób z ich otoczenia w związku z realizacją projektu „Czas na aktywność w gminie Radomyśl Wielki”. Szczegóły w zapytaniu ofertowym, które można pobrać >>TUTAJ<< Czerwiec '2013 Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim składa zapytanie ofertowe na realizację zadań: opieka nad dziećmi uczestników projektu w czasie trwania zajęć dla rodziców w związku z realizacją projektu „Czas na aktywność w gminie Radomyśl Wielki”. Szczegóły w zapytaniu ofertowym, które można pobrać >>TUTAJ<< -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim składa zapytanie ofertowe na realizację zadań: Szkoła dla rodziców z elementami gospodarowania budżetem domowym, Trening motywacyjny - Moje mocne strony, Indywidualne poradnictwo prawne, Indywidualne spotkania z brokerem edukacyjnym, Zajęcia z animatorem lokalnym w związku z realizacją projektu „Czas na aktywność w gminie Radomyśl Wielki”. Szczegóły w zapytaniu ofertowym, które można pobrać >>TUTAJ<< Maj '2013 Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim składa zapytanie ofertowe na wykonanie specjalistycznych usług opiekuńczych. Szczegóły w zapytaniu ofertowym, które można pobrać >>TUTAJ<< Marzec '2013 PROTOKÓŁ
Z WYBORU KANDYDATA NA STANOWISKO ASYSTENTA
RODZINY Na stanowisko asystenta rodziny w związku z realizacją projektu systemowego „Czas na aktywność w gminie Radomyśl Wielki” wpłynęły 3 oferty: - Pani Izabeli Cichoń, zam. Żarówka 73 - Pani Marty Bartkowicz, zam. Dąbrówka Wisłocka 27 - Pani Angeliki Kieliś, zam. ul. Rynek 2, Radomyśl Wielki. Kandydatura Pani Marty Bartkowicz zostawała zweryfikowana negatywnie, ze względu na brak ukończenia wymaganego przepisami prawa kierunku studiów. Kandydatka ukończyła pedagogikę specjalną, natomiast zgodnie z regulacjami ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej wymogiem koniecznym jest ukończenie pedagogiki. Pani Izabela Cichoń ukończyła pedagogikę ze specjalnością edukacja wczesnoszkolna i logopedia, Pani Angelika Kieliś ukończyła socjologię o specjalności pomoc społeczna i doradztwo zawodowe. W dniu 11 marca obydwie kandydatki zostały zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną przewidzianą w ogłoszeniu. W rozmowie kwalifikacyjnej uczestniczyły – Pani Bożena Zaskalska- Kierownik OPS, Pani Anna Wdowiarz – koordynator projektu systemowego, Pani Marta Rzeszutek – pracownik socjalny. Na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej stwierdzono, że na stanowisko asystenta zostanie zatrudniona pani Angelika Kieliś, która wykazała się wiedzą dotyczącą zadań wykonywanych przez asystenta rodziny, a także predyspozycjami do wykonywania tego zawodu – otwartością, kreatywnością i szerokim spojrzeniem na pracę z rodziną. Bożena Zaskalska
Kierownik GOPS w Radomyślu Wielkim Luty '2013 NABÓR NA
STANOWISKO ASYSTENTA RODZINY
Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim, ogłasza
nabór na
stanowisko asystenta rodziny, w wymiarze 3/4 etatu. Forma
zatrudnienia – umowa o pracę, od 15.03.2013 WYMAGANIA: 1)
posiada: a)
wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia,
nauki o
rodzinie lub praca socjalna lub b)
wykształcenie
wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z
dziećmi
lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub
rodziną
lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia
określony
rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia
2011 w
sprawie szkoleń na asystenta rodziny (DZ. U. z 2011 nr 272 poz.
1608) i
udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub c)
wykształcenie średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną
(zgodnie
z programem wskazanym w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki
Społecznej
wskazanym w punkcie 1b), a także udokumentuje co najmniej 3-letni staż
pracy z
dziećmi lub rodziną 2)
nie jest
i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska
nie jest
jej zawieszona ani ograniczona 3)
wypełnia
obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w
stosunku do niej
wynika z tytułu egzekucyjnego 4)
nie była
skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub przestępstwo
skarbowe Wymogi
dodatkowe: -
prawo
jazdy kat. B oraz dysponowanie samochodem Zadania
asystenta rodziny będą w szczególności polegały na wsparciu i
aktywizacji
rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz kierowaniu procesem
zmiany
postaw życiowych członków rodziny oraz systematycznej,
indywidualnej
pracy z rodzinami wskazanymi przez Ośrodek, udzielanie im kompleksowej
pomocy i
wsparcia w wypełnianiu swoich zadań m.in. poprzez: Wymagane
dokumenty: 1.
list motywacyjny, Dokumenty
należy składać do Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w
Radomyślu
Wielkim do dnia 8 marca 2013 r. w
godzinach 7.30– 15.30 osobiście lub pocztą
(decyduje data dostarczenia przesyłki pocztowej) z dopiskiem:
„Nabór na
stanowisko asystenta rodziny”. Oferty, które wpłyną po
terminie nie będą
rozpatrywane. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Listopad '2012 Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim składa zapytanie ofertowe na obsługę cateringową spotkania działaczy samorządowych w związku z realizacją projektu „Czas na aktywność w gminie Radomyśl Wielki”. Szczegóły w zapytaniu ofertowym, które można pobrać >>TUTAJ<< ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
W wyniku przeprowadzonego postępowania o wartości poniżej 14.000 EURO dotyczącego: Kurs wizażu dla 4 uczestników projektu realizację usługi powierzono firmie WEKTOR CONSULTING, ul. Sienkiewicza 1, 39-300 Mielec Październik '2012 Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim składa zapytanie ofertowe na przeprowadzenie kursu wizażu dla 4 uczestników projektu „Czas na aktywność w gminie Radomyśl Wielki”. Szczegóły w zapytaniu ofertowym, które można pobrać >>TUTAJ<< Sierpień '2012 W wyniku przeprowadzonego postępowania o wartości poniżej 14.000 EURO dotyczącego: Kurs operatora koparko ładowarki dla 3 uczestników projektu realizację usługi powierzono firmie OŚRODEK SZKOLENIA ZAWODOWEGO "EDUKATOR" Łukasz Rokosz, 39-200 Dębica, ul. Kościuszki 73. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
W wyniku przeprowadzonego postępowania o wartości poniżej 14.000 EURO dotyczącego: Przewóz osób i rzeczy - kurs kwalifikacyjny realizację usługi powierzono firmie PRAWKO, Dorota Chmura, 39-200 Dębica, ul. Krakowska 28. W wyniku przeprowadzonego postępowania o wartości poniżej 14.000 EURO dotyczącego: Kurs Gastronomiczny realizację usługi powierzono firmie WEKTOR CONSULTING, ul. Sienkiewicza 1, 39-300 Mielec W wyniku przeprowadzonego postępowania o wartości poniżej 14.000 EURO dotyczącego: Kurs Florystyczny realizację usługi powierzonofirmie CREATOR Sp. z o.o. 20-006 Lublin, ul. Kołłątaja 5/3B W wyniku przeprowadzonego postępowania o wartości poniżej 14.000 EURO dotyczącego: Kurs Sprzedawcy z obsługą kasy fiskalnej realizację usługi powierzono CREATOR Sp. z o.o. 20-006 Lublin, ul. Kołłątaja 5/3B ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim składa powtórne zapytanie ofertowe na przeprowadzenie kursu operatora koparko ładowarki dla 3 uczestników projektu „Czas na aktywność w gminie Radomyśl Wielki”. W wyniku przeprowadzenia poprzedniego postępowania nie wpłynęły żadne oferty. Szczegóły w zapytaniu ofertowym, które można pobrać >>TUTAJ<< Lipiec '2012 Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim zaprasza do składania ofert na realizację zadań w ramach projektu systemowego pn. „Czas na aktywność w gminie Radomyśl Wielki" dotyczących przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu. Szczegóły w zapytaniu ofertowym, które można pobrać >>TUTAJ<< Maj '2012 Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim zaprasza do składania ofert na realizację zadań w ramach projektu systemowego pn. „Czas na aktywność w gminie Radomyśl Wielki" dotyczących zakupu niszczarki wraz z dostawą. Szczegóły w zapytaniu ofertowym, które można pobrać >>TUTAJ<< ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
W wyniku przeprowadzonego postępowania o wartości poniżej 14.000 EURO dotyczącego: zakupu szaf metalowych wraz z dostawą, rozładunkiem i montażem realizację usługi powierzono LOBBY-MEBLE Sp. z o.o., 80-381 Gdańsk, ul. Doroszyńskiego 15, Oddział Kraków, 30-017 Kraków, ul.Racławicka 58 W wyniku przeprowadzonego postępowania o wartości poniżej 14.000 EURO dotyczącego: wykonania materiałów promocyjnych realizację usługi powierzono Firmie Reklamowej ENEPI-MEDIA Dariusz Czernik, Dębica, ul. Energetyczna 12 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim zaprasza do składania ofert na realizację zadań w ramach projektu systemowego pn. „Czas na aktywność w gminie Radomyśl Wielki" dotyczących zakupu szaf metalowych. Kwiecień '2012 Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim zaprasza do
składania ofert na realizację zadań w ramach projektu systemowego
pn. „Czas na aktywność w gminie Radomyśl Wielki" dotyczących wykonania
materiałów promocyjnych.
Szczegóły w
zapytaniu ofertowym, które można pobrać >>TUTAJ<<-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
W wyniku przeprowadzonego postępowania o wartości poniżej 14.000 EURO dotyczącego: Opieki nad dziećmi uczestników projektu realizację usług powierzono Stowarzyszeniu NASZA GMINA, Dulcza Mała 40. W wyniku przeprowadzonego postępowania o wartości poniżej 14.000 EURO dotyczącego: Przeprowadzenia zajęć miękkich dla uczestników projektu realizację usług powierzono Pracowni Psychoedukacji SUSTINE Małgorzata Cwener-Drapała, Tarnów. Świadczenie usług
Asystenta Rodziny w ramach projektu "Czas na aktywność w gminie
Radomyśl Wielki" powierzono Pani Joannie Machnik.
Marzec '2012 Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim zaprasza do
składania ofert na realizację zadań w ramach projektu systemowego
pn. „Czas na aktywność w gminie Radomyśl Wielki" dotyczących opieki
nad dziećmi uczestników projektu.
Szczegóły w
zapytaniu ofertowym, które można pobrać >>TUTAJ<<Szczegóły w zapytaniu ofertowym, które można pobrać >>TUTAJ<< ---------------------------------------------------------------------------------------
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim zaprasza do składania ofert na realizację zadań w ramach projektu systemowego pn. „Czas na aktywność w gminie Radomyśl Wielki" dotyczących przeprowadzenia zajęć miękkich dla uczestników projektu. Luty '2012 Ogłoszenie o świadczenie usług asystenta rodzinnego w ramach projektu "Czas na aktywność w gminie Radomyśl Wielki" Pliki do pobrania Styczeń'2012 Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim, ogłasza
nabór na
stanowisko asystenta rodzinnego, w wymiarze ½ etatu. Forma
zatrudnienia – umowa o pracę, od 1.03.2012 WYMAGANIA: 1)posiada: a) wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika,
psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub b)
wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z
zakresu
pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż
pracy z
dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres
programowy
szkolenia określony rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki
Społecznej z dnia
9 grudnia 2011 w sprawie szkoleń na asystenta rodziny
(DZ. U. z 2011 nr 272 poz. 1608) i
udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub
c)
wykształcenie średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub
rodziną(
zgodnie z programem wskazanym w rozporządzeniu Ministra Pracy i
Polityki
Społecznej wskazanym w punkcie 1b), a także udokumentuje co najmniej
3-letni
staż pracy z dziećmi lub rodziną 2)
nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza
rodzicielska
nie jest jej zawieszona ani ograniczona 3)
wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek
w stosunku do
niej wynika z tytułu egzekucyjnego 4)
nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub
przestępstwo
skarbowe Wymogi
dodatkowe: -
prawo jazdy kat. B oraz dysponowanie samochodem -
umiejętność pracy w zespole -
elastyczność -
otwartość na innych -
ukończenie szkoleń z zakresu prowadzenia warsztatów dla
rodziców Zadania
asystenta rodzinnego będą w szczególności polegały na wsparciu i
aktywizacji
rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz kierowaniu procesem
zmiany postaw
życiowych członków rodziny oraz systematycznej,
indywidualnej pracy z rodzinami wskazanymi przez
Ośrodek, udzielanie im
kompleksowej pomocy i wsparcia w wypełnianiu swoich zadań m.in. poprzez: -
udzielanie pomocy w rozwiązywaniu
problemów socjalnych i wychowawczych, -
wspieranie aktywności rodzin, -
udzielania wsparcia dzieciom, -
motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, -
prowadzenie zajęć grupowych z zakresu komunikacji, motywacji oraz postaw rodzicielskich, -
współpraca z pracownikami socjalnymi, -
współpraca z sądem, jednostkami samorządu terytorialnego,
organizacjami
pozarządowymi i innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w
działaniach
na rzecz rodziny i dziecka, -
współpraca z zespołem interdyscyplinarnym i grupami roboczymi o
których mowa w
ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o
przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z2005 r. nr 180, poz. 1493
z późn.
zm.) -
opracowywanie niezbędnej dokumentacji w zakresie pracy z rodziną Wymagane
dokumenty: 1.
list
motywacyjny, 2.
życiorys
(CV), 3.
kserokopie
dokumentów potwierdzających wykształcenie i przebieg
zatrudnienia, 4.
kserokopia
dowodu osobistego, 5.
kserokopię
prawa jazdy kat. B 6.
oświadczenie
o niekaralności za umyślne przestępstwo
lub umyślne przestępstwo skarbowe, 7.
oświadczenie
o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku
asystenta
rodziny, 8.
oświadczenie
o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz posiadaniu pełni praw
publicznych, 9.
oświadczenie,
że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz
władza
rodzicielska nie jest mu zawieszona ani ograniczona, 10. oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku, gdy taki obowiązek został na niego nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd, 11.
oświadczenie
dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „ Wyrażam
zgodę na przetwarzanie
danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji Gminnego Ośrodka Pomocy
Społecznej w Radomyślu Wielkim zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o
ochronie
danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z
późn.
zm.)”.
------------------------------------------------
W wyniku przeprowadzonego postępowania o wartości poniżej 14.000 EURO dotyczącego wydruku ulotek i plakatów, uprzejmie informuję, że wykonanie zadania powierzone zostało firmie: ZET Jarosław Zybura , Firma Usługowo- Handlowa, ul. Krakowska 1, 39-200 Dębica. Wykonawca zaproponował najniższą cenę. -----------------------------------------------------------------------
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim zaprasza do składania ofert na realizację zadania w ramach projektu systemowego pn. „Czas na aktywność w gminie Radomyśl Wielki" - Wydruk ulotek i plakatów. Szczegóły w zapytaniu ofertowym, które można pobrać >>TUTAJ<< -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Grudzień '2011 Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim zaprasza do
składania ofert na realizację zadań w ramach projektu systemowego
pn. „Czas na aktywność w gminie Radomyśl Wielki" dotyczących obsługi
cateringowej spotkania
podsumowująco – ewaluacyjnego dla uczestników projektu w
dniu 15 grudnia 2011, oraz
Szczegóły w
zapytaniu ofertowym, które można pobrać >>TUTAJ<<Sierpień '2011 Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim zaprasza do
składania ofert na realizację zadań w ramach projektu systemowego
pn. „Czas na aktywność w gminie Radomyśl Wielki" dotyczących przewozu
Uczestniczek projektu „Czas na aktywność w gminie Radomyśl
Wielki” oraz dzieci tych
uczestniczek, w czasie ich zorganizowanego wypoczynku
wakacyjnego .
Szczegóły w
zapytaniu ofertowym, które można pobrać >>TUTAJ<<Lipiec '2011 Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim zaprasza do
składania ofert na realizację zadań w ramach projektu systemowego
pn. „Czas na aktywność w gminie Radomyśl Wielki" dotyczących pobytu
grupy Uczestniczek projektu „Czas na aktywność w gminie Radomyśl
Wielki” oraz zapewnienie pobytu dzieci tych
uczestniczek, w czasie ich zorganizowanegowypoczynku
wakacyjnego .
Szczegóły w
zapytaniu ofertowym, które można pobrać >>TUTAJ<<Maj '2011 Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim zaprasza do
składania ofert na realizację zadań w ramach projektu systemowego
pn. „Czas na aktywność w gminie Radomyśl Wielki" dotyczących przeprowadzenia
kursów zawodowych.
Szczegóły w
zapytaniu ofertowym, które można pobrać >>TUTAJ<<Kwiecień '2011 Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim zaprasza do
składania ofert na realizację zadań w ramach projektu systemowego
pn. „Czas na aktywność w gminie Radomyśl Wielki" dotyczących wykonania
materiałów promocyjnych.
Szczegóły w
zapytaniu ofertowym, które można pobrać >>TUTAJ<<Marzec '2011 Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim zaprasza do
składania ofert na realizację zadań w ramach projektu systemowego
pn. „Czas na aktywność w gminie Radomyśl Wielki" dotyczących zapewnienia
opieki nad dziećmi uczestników projektu (w trakcie zajęć dla
rodziców) poprzez organizację zajęć muzycznych, plastycznych,
ruchowych.
Szczegóły w
zapytaniu ofertowym, które można pobrać >>TUTAJ<<Szczegóły w zapytaniu ofertowym, które można pobrać >>TUTAJ<< Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim zaprasza do składania ofert na realizację zadań w ramach projektu systemowego pn. „Czas na aktywność w gminie Radomyśl Wielki" dotyczących przeprowadzenia warsztatów dla rodziców, treningu motywacyjnego, treningu przygotowującego do rozmowy z pracodawcą, indywidualne doradztwo zawodowe. Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim przedłuża termin do składania ofert na realizację zadania w ramach projektu systemowego pn. „Czas na aktywność w gminie Radomyśl Wielki" - Wykonywanie zadań asystenta rodzinnego Szczegóły w zapytaniu ofertowym, które można pobrać >>TUTAJ<< Luty '2011 Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim zaprasza do składania ofert na realizację zadania w ramach projektu systemowego pn. „Czas na aktywność w gminie Radomyśl Wielki" - Wykonywanie zadań asystenta rodzinnego Szczegóły w zapytaniu ofertowym, które można pobrać >>TUTAJ<< Styczeń'2011 Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim zaprasza do składania ofert na realizację zadania w ramach projektu systemowego pn. „Czas na aktywność w gminie Radomyśl Wielki" - Wydruk ulotek i plakatów. Szczegóły w zapytaniu ofertowym, które można pobrać >>TUTAJ<< Archiwum ogłoszeń 2009-2010 |
| |
| Copyright
2008 © All Rights Reserved Piotr Florek
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Strona internetowa współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego |